Nuuet

Saga!

Publicerad 2011-11-17 19:00:14 i Mitt Liv,

Just nu sitter jag och försöker komma på roliga röster som jag kan ha till sagan som jag ska berätta för barnen imorgon.. För dom tycker ju att de är mycke roligare då plus att jag tycker de också..Så nu ska jag göra en röst till ca 8 olika djur. men som tur är är de inte så mycket de säger så de blir nog bra..

 

Sagan handlar om att en mullvad tittar upp hur sitt hål och då bajsar ett djur på honom. Så nu ska han försöka hitta de djuret som är skyldigt... Rätt rolig saga så hoppas de tycker om den..


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela