Nuuet

Snart fyller mamma år....

Publicerad 2011-11-18 23:20:20 i Mitt Liv,

Ja på söndag fyller min mamma år och som vanligt lyckas jag och min syster komma på exakt vad hon vill ha utan att hon riktigt säger något... Vi var på ikea för flera veckor sedan och hon såg en tavla hon ville ha.. men hon ville inte köpa den för de var anat hon behövde då... men man såg på henne att hon verkligen fastnade för den.. så då bestämde vi oss för att de var den hon skulle få från oss.. mormor och morfar köpte den igår men mamma var med då så hon vet väl nu vad hon ska få men sak samma... hon blir nog glad ändå...

PJÄTTERYD Tavla, vattenorm Bredd: 140 cm Höjd: 56 cm
hon ska ha den i sovrummet

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela