Nuuet

Tack SOC för att ni förstör våra liv...

Publicerad 2011-11-29 17:00:07 i Mamma/Pappa,

Ja vet inte vad man ska säga.. men så oförskämda som de är och så illa som de behandlar oss och våran mamma... De undanhåller information från oss och tänkte nästan "kidnappa" min syster i fredags ( ta med henne och träffa pappa utan att informerat verken mamma eller min syster om de. men som tur var min syster inte hemma när de kom utan hon var i skolan, men tänk att vara hemma när ens pappa och en främmande människa kommer och säger att hon ska åka med dem. man gör inte så..).. Nu går de för långt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela