Nuuet

Trötta dagar så inte skrivit på ett tag...

Publicerad 2011-11-10 19:21:56 i Mitt Liv,

Det tar på krafterna att vara på praktik men de är mycket roligare än i skolan så ska väl inte klaga.. När man kommer hem om dagarna är det mörkt så finns inte så mycket att göra men har varit ute två dagar och gått med Madde så de har varit skönt att få gå ut och få luft och sedan komma hem och sätta sig i soffan och ta det lungt...
Skolan: Idag gjode jag ett naturprov eftersom jag missade de när jag var hemma och var sjuk. Tror att de gick bra för jag svarade på alla frågorna. Så hoppas på det bästa.. Annars idag har jag inte haft några andra riktiga lektioner.. Så blev en seg dag..
Ska börja det tidiga skiftet imorgon på förskolan så kl 06.15 ska jag vara där... PÅ EN FREDAG.... snacka om att jag kommer vara trött sen men de blir nog bra.

Annas om jag inte skriver mera får ni ha en bra helg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela