Nuuet

Gå inte i skogen nu!!

Publicerad 2011-10-12 16:28:06 i Mitt Liv,

Ja då har man nyss kommit in efter att ha varit ute i skogen och tagit lite nya bilder som ni snart kommer att få se på min nya header...

 

Men när vi var ute i skogen var vi inte ensamma.. vi hörde älgtutor ett bra tag sen helt plötsligt hörde vi en älg..

 

Så vi var inte så länge på det stället men vi lyckades få ett par bra bilder..

 

Och sen har vi kommit på en sak.

 

Om du går i skogen för att bra gå hittar du mycket svamp. Men om du ska ut och leta hittar du inte så mycket.. Så tänk på det ha alltid med dig en påse när du är i skogen på hösten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela