Nuuet

Inge roligt när jag blir sjuk...

Publicerad 2011-10-29 12:28:22 i Mitt Liv,

Okej de är inte så ofta jag blir sjuk men när jag väl blir de blir jag sjuk... Började med att jag mådde lite illa i onsdags när jag kom hem efter spelningen.. kände att de var något som inte stämde.. Och tuvärr hade jag rätt.. slutade med att jag fick magsjuka och spenderade en hel natt med att springa och spy på toa.. var uppe minst en gång i timme så jag fick ingen sömn.. i Torsdags var jag hemma men inte så kontakt bar eftersom jag spydde så mycket hade jag träningsvärk i hela kroppen kunde varken ligga eller sitta för min rygg värkte så.. mormor och morfar kom men tabletter så de hjälpte lite och man mådde väl lite bättre.. åt typ inget den dagen men jag vara ganska pigg torde jag men somnade kl 20.00 i soffan när mamma och jag skulle kolla på tv.. i går sov jag typ hela dagen och tog de bara lugnt och nu i dag mår jag bra.. och jag har kunnat ätit en frukost för första gången på två dagar ska snart äta första lunchen också sen ska jag försöka ta reda på lite information för ska iväg ikväll på en musik kväll sen ikväll..

 

 

Ha ett bra höst lov alla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela