Nuuet

Kärringrundan :)

Publicerad 2011-10-23 21:15:09 i Mitt Liv,

Ja då har man nyss kommit hem efter att ha gått kärringrundan men Madde..

Och nu undrar ni väl vad kärringrundan är och de är en helt vanlig promenad där man kan gå och säga och klaga exat hur mycket man vill.. om klassen, familj eller allmänt.. är rätt skönt att man har den stunden att bara gå och säga vad man vill för de vi säger där stannar mellan oss..

Det tar ca 1h och 15 min att gå den vändan så vi hinner att prata om en hel del och idag när vi gick var de ganska mörkt så de var stjärnklart på himmelen men var lite kallt men de gjorde inget..


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela