Nuuet

Mycket att göra.

Publicerad 2011-10-07 10:15:49 i Skolan,

Ja just nu sitter jag i skolan och väntar på att min nästa lektion ska börja. Men eftersom det är fredag så har jag nu hål i över 2 timmar. Så den tiden tänker jag spendera med att sitta och göra klart några uppgifter som ska vara inne idag. Ikväll blir det att gå till kyrkan och spendera en tid men konfirmanderna. Så kommer nog hem sent ikväll. Det är imorgon också i kyrkan men vet inte om jag ska gå eftersom vi ska på 50 årsfest sen direkt efter det ska jag åka till tjejkompisar och ha fest... så blir en lång dag imorgon...och en lång dag idag.. Ha en bra helg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela