Nuuet

Tråkig dag...

Publicerad 2011-10-16 19:29:29 i Mitt Liv,

Blää vilken tråkig dag de har varit idag. har inte gjort så mycket eller jo nu när jag tänker efter har jag ju gjort en del.. Ute i skogen med mamma för att plocka mossa som hon skulle ha ett en jul dekoration.. tycker att hon är tidig med att göra dom men då är dom ju klara om de kommer någon snö..

Sen har vi varit ute och kört en stund. men nu gör jag inget så nu börjar de bli tråkigt.. men ska väl snart ta fram lite saker inför imorgon eftersom då börjar min APU...

Ska upp tidigare än jag brukar så lika bra att ha allt framme...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela