Nuuet

Campa med Klassen

Publicerad 2011-09-11 20:11:13 i Skolan,

Ja nu ska jag skriva lite om hur det var att campa med klassen...

 

Vi fick sluta tidigare från skolan på torsdag för att hinna hem en stund innan vi skulle tbx till skolan.. Vi kanske låte slöa men vi skulle få åka buss till stället vi skulle campa på även fast de var mitt ute i skogen med småvägar så de kändes lite udda att åka med en VL buss där..

 

Där vi skulle vara och campa var det redan folk så vi fick campa på ett annat ställe med de passade lika bra de också.. för de var väldigt nära till några ruiner som vi skulle ha till spökvandringen på kvällen...

 

De började regna sen på torsdagen så det regnade in i tälten vilket var tråkigt för alla saker blev ju blöta.

 

Att sova gick ju sådär några var uppe hela natten sen kom dom på att man kan ju smälla smällare och kasta in dom i elden.. så sov inte så mycket

 

Men annars var det en helt ok resa med klassen och man har aldrig tråkigt när men är med dem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela