Nuuet

Fest idag med tjejerna...

Publicerad 2011-09-02 16:42:03 i Kompisar,

Ja då ska jag snart fixa klart mig eftersom jag ska på fest ikväll och träffa tjejerna..

 

Vi har haft några fester tidigare och vi har alltid roligt när vi har dom.. och man vet aldrig vad som händer... När vi har fester är vi inga som stor super som alla andra gör på fester för de behöver inte vi utan vi har roligt ändå..

 

Kanske ska ta med kameran om jag hittar den och kanske lägga upp några bilder sen.. Säger ju att jag ska lägga ut bilder men glömmer hela tiden bort de men nu ska jag försöka att komma ihåg att göra de sen..

 

Sen imorgon är ju konserten så då blir det en långdag men den kommer nog att bli roligt och underhållande.. eftersom jag kommer hem så sent på kvällen så får ni höra allt om den sen på söndag...

 

Nej de här får vara allt för idag..

Ha en riktig bra helg nu alla och hitta på något roligt sitt inte hemma och slöa..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela