Nuuet

Fyrverkerimusik

Publicerad 2011-09-04 21:54:32 i Upplevelser,

Igår var den stora konserten. Åkte vid lunch för att hinna åka och kom hem vid 23.
När vi kom till Sala där konserten skulle vara så var det bara att börja repa.. De va tydligen inte lika stor orkester som förra året men de lät bra ändå tyckte jag.. En sak som jag ska tänkt på till nästa år att om man hamnar framför trumpeterna på repet... HA öronproppar.. F*n vad ont de gjorde när ca 10 trumpeter spelade de starkaste de kunde.. och jag satt ca ½ framför dem så jag höra dem väl...
Konserten var väldigt roligt att spela och om notställen skakar när det smäller är det roligt att spela.. synd bara att man inte såg så mycket av dom när man spelade.. sen var senen jag satt på väldigt ostadig.. men men en rolig upplevelse

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela