Nuuet

Hur f*n kan de vara borta-.......

Publicerad 2011-09-20 16:06:12 i Mitt Liv,

Hur i hela halva hösten kan ens skoldator bara förvinna om den ligger i ens låsta skåp hela dagen... Får panik...  hade med den till skolan och de är jag 100 på kan till och med min sister intyga att jag hade med mig den.. första lektionen hade jag den inte... utan den var i skåpet som var låst. Andralektionen hade jag dn och det vat jag vet även att jag tog tbx den till skåpet sen gick vi å åt lunch.. hade den inte i matsalen så den kan inte vara där... sen på engelskan hade jag den inte och naturen inte... men hur kan de vara så att då när man ska åka hem att den inte ligger i skåpet... gick till mitt klassrum där jag senats hade den men den fanns inte där... å lärarna hade inte sätt den och det samma med IT.... Varft f*n är den då... ÅÅ sen ska jag ju inte till skolan i morogn så på torsdag för man börja leta....
VARFÖR SKA DE HÄR HÄNDA MIG JUST NU........ NÄR ALLT MED MAMMA OCH PAPPA HÄNDER I MOROGN... JIPPI VILKEN BRA VECKA FÖR MIG.... VART HAR DU LAGT DARTON VART???

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela