Nuuet

Sista kvällen i min säng..

Publicerad 2011-09-07 20:51:16 i Mitt Liv,

Ja imorgon ska vi ut och campa med klassen... får sluta tidigare från skolan så när jag kommer hem är det bara att packa klart väskan.. sen tbx till skolan där vi får åka buss ut i skogen..

 

Hoppas bara att de inte regnar imorgon eftersom vi ska sova i tält.. och eftersom man ska campa blir de ingen skön säng utan liggunderlag och sovsäck.. sen får man hoppas att de inte blir så kallt på natten så man slipper att frysa.. men blir bara att ha varma kläder på sig under natten..

 

Sen på fredag blir det övernattning i kyrkan så då får jag inte sova på två dagar i min säng...

 

Men men så är livet men tror att de kommer bli två roliga dagar att campa..


Kommentarer

Postat av: Cherries

Publicerad 2011-09-08 22:35:16

Ni är saknade! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela