Nuuet

Skolan!!

Publicerad 2011-09-15 12:31:17 i Skolan,

Ja då sitter man i skolan igen och gör inget.... Nu har jag ingen lektion för att de är bara dom som inte har läst klart Matte A som har lektion medans vi andra får sitta och vänta i en timme på att nästa lektion ska börja... och det som är bra med den här dagen är att efter svenska som jag väntar på att jag ska ha så slutar jag :) min Psykologi lärare är sjuk så jag slutar 14.20 idag.. Men jag har ett problem.. vet inte om jag ska åka upp på stan åka hem eller vad jag ska göra för jag ska till sjukhuset med mamma och syster kl 15.30 så vet inte vad jag ska göra under den tiden.....??????..... Men de löser nog sig hoppas jag.. sen i morgon är de en kort dag sen är det helg. Och i helgen kanske jag ska träffa vänner och ha en film/tjejkväll.. Men jag skulle vilja åka och shoppa.. Och att jag säger de är ovanligt.. men skulle vara roligt att ha lite nya kläder nu så får se om någon kanske vill åka med mig till Västerås och shoppa.. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela