Nuuet

Skriver mera sen!!!!

Publicerad 2011-09-10 13:41:39 i Mitt Liv,

Hinner inte skriva så mycket nu eftersom jag ska snart ska upp på stan och spela in en faktafilm om min stad och dom ville ha Kåren med att spela så måste kanske fixa mig lite innan...
Kom för en liten stund sedan hem från mitt andra läger på två dagar men skriver mera om de sen så ni får veta mera...
Ikväll ska vi ha sushikväll med familjen så de är något jag längtar till efter alla läger och spelningar... Plus att jag får sova i Min säng Min säng i natt :) inga flera liggunderlag eller luftmadrasser....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela