Nuuet

Tråkigt att vara i skolan...

Publicerad 2011-09-13 09:37:57 i Skolan,

Jag då sitter man i skolan och gör inte... Nu på morgonen var det meningen att jag skulle ha Psykologi men den läraren kom inte utan hon var sjuk. Som tur va var det några som hade sätt att hon inte var med på tåget och bussen så det vara bara att gå och fråga i reception om hon var i skolan eller inte... så nu eftersom jag inte har någon lektion sitter jag i korridoren och slöar finns inte så mycket att göra eftersom det regnar ute... så nu har jag inget att göra fram tills min andra lektion börjar kl 10.15.. Sen eftersom det är tisdag idag slutar jag kl 16.10 så de blir en lång dag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela