Nuuet

Att ge mig påskgodis är inge bra..

Publicerad 2012-04-15 18:23:46 i Åsikter och Tipps,

Att ge mig påskogidis är ingen bra idée.. för jag äter inte upp de.. ser nu att de är nästan hälften kvar i de än och jag har tagit med allt på bio fast de finns fortfarande kvar... sen idag fick jag godis av min fafmor och farfar som vi skulle ha fått till påsken.. å ser nu att de bara är en sort jag tycker om.. Lyckat så blir väl att kasta de man inte tycker om.. men min pappa var bäst för några år sedan då fick jag ett stort ägg och MER än hälften tycket jag inte om.. de var ju inte bra..
(godis som många lägger i påskägg men som jag inte tycker om)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela