Nuuet

Blev en riktig tjejkväll igår..

Publicerad 2012-04-01 12:14:54 i Kompisar,

Min moster kom utan att vi visste något med de var roligt för de var ett tag sedan hon var hemma hos oss.. Så blev att vi bjöd henne på mat å hadde roligt.. Sen kom tjejerna å de belv ännu roligare.. Min mamma och moster tyckte nog att vi var lite galna men vi hade roligt.. Sen blev de ut en stund fast de var inte så mycket folk ute så de var ganska tråkigt.. Så idag blir de att ta det lungt och gå på bio ikväll..
(bilder från en fest förra året)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela