Nuuet

Prov imorgon också...

Publicerad 2012-04-18 19:27:41 i Skolan,

Ja när man är klar med de ena så kommer det ett nytt.. Så imorogn blir det prov på språkhistoria...så ska sitta snart och lära mig alla datum å de som man behöver kunna.. Försökte göra de en stund idag med de gick inte så bra för då kom alla barnen så då gick de ju inte så bra.. Men idag fixade min hanledare att vi tog ledigt från allt annat vi skulle göra under eftermiddagen så vi kunde sitta å jag fick fråga de jag ville sen sitta själv och skriva på mina APU upg. vilket var bra för nu är de igån och bara man är de så kommer de gå mycket lättare att skriva klart allt.. Nee nu är de plugg som gäller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela