Nuuet

Speldag..

Publicerad 2012-04-21 16:37:23 i Mitt Liv,

Ja då har man vrit på speldag hela dagen.. den började redan kl 10 så man fick lov att ställa klockan på en lördag men man får väl sova imorgn.. är trött nu eftersom det blev en hel del spelade så ska ta det lungt ikväll.. Men de var en rolig dag och allt gick bra.. det var även roligt för det var en som säljer musiksaker och instrument där vilket var roligt för där fanns det till och med en rosasaxofon.. ingen jag skulle vilja ha men det fanns en som är typ en dröm saxofon för mig.. men den kostade den del men den var mycket mörkare i färgen än den jag har nu.. men får spela på min egna et tag till innan jag köper en ny för man ska ju veta att man ska spela i några år till om man ska köpa en dyr... men man kan ju alltid drömma.
Det var kärlek vid första öronkastet när musikskolan demonstrerade olika instrument för åtta år sedan. Den här saxofonen fick Clara Källman av en släkting för fyra år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela