Nuuet

Spelning imorgon :)

Publicerad 2012-04-23 19:55:28 i Musik,

Ja imorgon blir det konsert...och eftersom man spelar i två orkestrar så blir det mera spelning... inte bara att man ska spela med en orkester utan båda på en och samma konsert.. Men de ska nog gå bra.. kan alla låtar så då är det bara att spela å ha roligt den kvällen.. och hoppas att man inte hamnar under en lampa som jag gjorde i lördags på konserten som lös på en hela tiden....tänk en stark lampa som lyser en rakt i pannan i en hel konsert.. så när vi var klara jag jag helt röd och varm för den där j*vla lampan.. och min mamma trodde att jag var på väg att svimma så varm och röd som jag blev...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela