Nuuet

Städat och nu blir de att plugga...

Publicerad 2012-04-15 16:45:10 i Skolan,

Ja har städat en stor del utav dagen.. Så nu är de läxoe som gäller under kvällen.. Eftersom man har två prov under den här veckan som kommer. Men de ska nog gå bra hoppas man.. Matten kan jag nästan och språkhistorian är det bara att läsa å läsa så att man kan de som står i alla papper.. fast ska nog kolla på en film ikväll för vi lånade ett par igår från mina kusiner som vi inte har sätt... Nee nu ska jag fortsätta med att plugga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela