Nuuet

Tidig dag imorgon.. ska åka 8.00

Publicerad 2012-04-29 18:52:09 i Mitt Liv,

Ja imorgon blir det att gå upp i tid.. för ska åka med och lämna morfar som ska operera sig vi veckan... blir ett ganska stort ingrepp men de ska nog gå bra hoppas jag... För morfar betyder mycket för mig.. eftersom sen jag har varit liten har jag alltid varit hos dem.. å de har alltid varit där för en.. morrfar är en som jag brukar vara mycket med på sommaren.. antingen hjälper jag honom i trädgården eller så snickrar eller fiskar vi.. sen efter att pappa lämnade oss så har morfar gjort allt med mig.. så sen jag var liten har jag gått på bandy å speedway med honom.. för han vet att de är saker som jag tycker är roligt så han har alltid åkt med.. sen är han en person som man kan prata med om allt.. han finns alltid där om man vill prata och han betyder mycket för mig.. så hoppas bara att de kommer att gå bar med honom.. så nu får man tänka positivt så allt går bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela