Nuuet

Första dagen: klar √

Publicerad 2012-08-22 15:47:31 i Mitt Liv,

Ja då är man tbx till skolan igen, Började med att träffa klassen sen gå till Aulan för att höra rektorn prata, kändes som att de ville göra oss trötta denna morgon, sen började vanliga lektionerna kl 10.35, och de var sista för dagen så slutar kl 12.05 på onsdagar, men kl 16 på fredag men ska försöka att flytta den så man inte kommer hem så sent. När jag kom hem hade jag tråkigt så bakade nybakat bröd till syrran som blev klart när hon kom hem från skolan, men nu är hon i stallet och mamma jobbar så få se vad man hittar på nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela