Nuuet

Hummm.. ska jag läsa de igen???

Publicerad 2012-08-11 15:13:44 i Böcker/Filmer,

Ja när böckerna började komma ut ville jag inte läsa dem. för man var ganska unik då om man inte hade läst dem men så en dag så fick jag första boken av en släckting. Och varför ska den bara stå och samla dam så kan man väl läsa den. Och de gjorde jag, på mindre än en vekca var den slut och efter de har jag läst alla fyra. När jag väl läste var de som att jag var i en annan värld för jag ville inte sluta läsa. Mamma tyckte de blev jobbigt för jag var inte så kontaktbar när jag läste. Men nu var det ett tag sedan jag läste så kanske ska ta och läsa dem en gång till. Få se om jag kommer ifatt min syster som är i andra boken nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela