Nuuet

När han väl har börjat slutar han inte för än man mår lika dåligt som man gjorde för några år sedan..

Publicerad 2012-08-12 22:20:58 i Mamma/Pappa,

Tack pappa för att du gör allt för att få mig att må dåligt, trodde du skulle ge dig för dagen men nej ta allt nu du så mår jag mycket bättre. Hur tänker man när man skriver att de var jag som lämnade honom för 5 år sedan.. De var inte jag som var otrogen mot min mamma, eller gick till soc och anmällde mig å mamma eller gick till domstol, nej inget är hans fel utan de är jag som gör fel när jag säger att jag inte vill träffa den person som kränker mig och får mig att må dåligt.. så nu har man bara lust å krypa ner i ett hål å gömma sig tills man har glömmt allt, för jag orkar inte få skulden för saker han gör igen. kan han F*n inte ge sig nu när han hållit på å bråka i 5 år. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela