Nuuet

När man väl försöker får man bara skit tbx...

Publicerad 2012-08-12 19:03:06 i Mamma/Pappa,

Ja nu när man väl försöker att prata med ens pappa så vill han inte lyssna, Vi skulle ses idag och de var jag och min syster som kom med förslag på dagar å tid. Men sen när han inte svarar på tiderna vad kan man gör då. Sen blev de att min syster skulle göra annat å vi ger ny tid men eftersom pappa inte svarar så vad ska man göra. Men nu blev han arg å tycker att de är mitt fel. De är som att han söker bråk hela tiden, inte konstigt då att man inte vill träffa honom när allt bara blir mitt fel hela tiden. Och nu när man ger honom en ny chans förstör han de innan vi äns har träffats. Så de är fel när man inte hös av sig men när man hör av sig gör man bara fel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela