Nuuet

ont i hela kroppen så ska bli skönt att jobba sista natten nu...

Publicerad 2012-08-09 16:00:06 i Mitt Liv,

Ja de känns verkligen i kroppen att man snart har jobbat i 7 dagar. De låter inte mycket man man känner i kroppen att de blir mycket, så ikväll är de sista natten sen blir man ledig i några dagar sen är de bara 5 dagr kvar innan man slutar. Slutar jobbet på söndag eftermiddag och börjar skolan redan på onsdag, två darar ledigt innan skolan, de frågade om jag ville jobba de sista nätterna men att gå av kl 06 på tisdag eller onsdag känns inte som en så bra idée när skola ska börja, Måste fixa en del innan så ska bara vara hemma å ta det lugnt dom dagarna.
tagit några fina bilder på näckrosor

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela