Nuuet

Speedway..

Publicerad 2012-08-16 22:43:53 i Mitt Liv,

När mormor sa att de var speedway var de ingen tvekan om att jag inte skulle åka med. även fast jag har jobbat eftermiddag och är trött så kan de vara skönt att komma iväg, sov en stund på dagen så de var inga problem med att vara vaken (när jag jobbar eftermiddag sover jag ca kl 21.40 om kvällarna för jag är så trött). blir bara tre eftermiddagar kvar sen är de slut på sommarjobbet, känns konstigt att skolan börjar på onsdag och att man bara har ett år kvar innan man tar studenten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela