Nuuet

Blev en helt perfekt dag igår..

Publicerad 2012-02-22 19:32:16 i Upplevelser,

Ja de blev en bra dag igår..(även fast man var lite sjuk men de gick) mormor och morfar kom och jag fick den maten jag hade beställt.. Mammas Kyckling Curry Paj och budapestrulle men våran blev som en stubbe men de är inte utseendet utan smaken som betyder något...

Fick lite lita allt möjligt smycken pengar m.m.. Men de som jag mest kommer att minnas med den dagen är att ca 21.10 är de någon som ringer på dörren.. (viste inte att de var någon som skulle komma.. kanske en granne eller) men nej de var 5 st från Kåren som kom och spelade för mig samt gav en present och blommor..

Jag skrattade så när jag öppnade och de stod där för de var inget som jag räknade med att de skulle göra.. Men ska bjuda de sen på något gott en tisdag som tack.. nee nu ska jag plugga lite natur eftersom man har naturprov imorgon men har sovmorgon så hinner läsa lite då också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela