Nuuet

Deltävling 2: Tjejerna kom och vi tittade tillsammans

Publicerad 2012-02-12 17:22:40 i Melodifestivalen 2012,

Här är dom jag gillade och de gick ju bra för alla (vilken tur jag har).. Så just nu har jag fyra st bidrag i finalen som jag tycker om.. Hoppas bara att de går bra för dem... Tjejerna kom och vi hade lite popcorn och dipp och satt och kritiserade och dansade med till låtarna..Blev en ganska lång kväll eftersom vi la oss vid ca 03.30 så blev en dag att bara ta de lungt idag.. kanske ska ta ett bad snart innan man ska plugga matte till provet imorgon.. Hoppas att alla har haft en bra helg för imorogn börjar en ny vecka med nya utmaninga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela