Nuuet

Fests i 3 dagar..

Publicerad 2012-02-25 15:20:41 i Mitt Liv,

De låter lite konstigt när man skriver så men ska förklara.,,, i torsdags fyllde min kusin år så då var vi å grattade honom.. Igår kom de och firade mig eftersom de är många som jobbar på en tisdag ( ingen bra dag att fylla på en deg mitt i veckan) så då åt vi tacos och jag gjorde tårtor som blev helt ok.. Sen idag ska min kompisar ta med mig ut.. först blir de mat sen krogen.. låter så udda att man skriver att man ska ut så.. har inte riktigt fattat än att man är 18 år..
Mina tårtor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela