Nuuet

Första körningen avklarad..

Publicerad 2012-02-02 10:14:51 i Mitt Liv,

Ja då har man kört första körningen med körskolan.. och jag tycker att de gick bättre än vad jag hade väntat mig.. tränade på krypkörning och start i backe å de gick förvånat värds bra.. kändes skönt att ha kört en hel del med mamma innan man körde med körskolan.. får se om jag ska skriva in mig sen så att jag kan göra tester också men de ska jag göra sen..Sen att jag kör mycket hemma och tar bara någon gång med körskolan.. så nu sitter jag och väntar på att min natur lektion ska börja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela