Nuuet

Inte roligt att vara sjuk.. hoppas att man blir frisk tills imorgon...

Publicerad 2012-02-20 15:08:44 i Upplevelser,

Hemma och var sjuk idag.. Hostar och snorar hela tiden och är hes.. men hoppas bara att de blir bättre tills imorgon för då fyller jag 18 år..

Jag pratade tidigare om att jag hade haft besök en dag och de var ifrån en reporter som jobbar på våran lokaltidning.. man får en lapp från dom när man fyller som man kan fylla i lite om sig själv och få tidningen i några veckor om man inte har den.. så de gjorde jag..

Men sen är de en som ringer mig och säger att hon vill skriva mera om mig och gör en ca 1h lång intervju med mig.. trodde inte att de skulle bli så mycket i tidningen kanske en halv sida men nej idag när man kollade var det hela sista sidan.. och en liten bild på första sidan.. Så ska spara den här tidningen för de kan vara roligt att ha kvar som ett roligt minne... Så hoppas bara att jag får en bra födelsedag imorgon.. och att jag blir frisk..

Det var kärlek vid första öronkastet när musikskolan demonstrerade olika instrument för åtta år sedan. Den här saxofonen fick Clara Källman av en släkting för fyra år sedan.
en blid som hon tog på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela