Nuuet

En bra avslutning på lovet...eller?

Publicerad 2012-01-09 19:33:53 i Upplevelser,

Lyckades gå upp i tid idag.. men på onsdag kommer jag nog vara trött imorogn blir de nog ok men onsdag kommer att bli jobbig.. Mormor var så snäll att hon körde mig till bowlinghallen där jag träffade tjejerna för att spela en stund.. var roligt eftersom jag vann :)
Sen efter de gick vi upp på stan och åt lite Kinamat.. Vi satt där en stund och pratade lungt som vi brukar.. de var typ inga som satt vid oss så man hörde inte så mycket vad vi sa... men de var ett bort emellan oss och ett par till.. "Säger att de var ett par".. sen helt plötsligt börjar gubben glo på oss och ser arg ut.. tillslut skriker han åt oss... DE ÄR INGEN J*VLA UNGDOMSGÅRD DE HÄR OM NI TROR DE...
EEE ok vad hände med han.. vi blev väl arga men sa inget utan vi var klara så vi gick.. men han satt ju också å prata så han ska inte säga något.. Men men vi hade roligt.. sen var vi bara en stund till på stan innan jag gick hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela