Nuuet

En helt vanlig dag.

Publicerad 2012-01-06 23:46:02 i Mitt Liv,

Åt frukost med mamma.
Tittade en stund på tv.
Åt lunch.. Kom på en sak att om man ska värma soppa i mikron kan skålen bli kokande medans soppan blir kall. och man bränner fingrarna när man ska flytta den.
Bandy men morfar..En rolig bandymatch.
Kom hem och bakade bröd till kvällsmaten. och hjälpte till att fixa maten..
Mormor och morfar kommer och äter mat.
Sen blev de att kolla på tv.
Och nu sitter jag här och skriver
                                     En helt vanlig dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela