Nuuet

Från Röda pandor/Hur många vargar ska vi ha i Sverige till Hur och varför man går med i en Sekt....

Publicerad 2012-01-04 14:37:07 i Skolan,

Blev en pluggdag i dag eftersom jag kom efter med lite när jag var borta i två veckor..
Men de är lite svårt att skriva en artikel om varger och röda pandor och sedan gå till att skriva om hjärntvättning. Blir nog en dag i morgon också för man kan inte jobba för mycket med de på en dag för om man gör de kommer hjärna bli överhettad... Hoppas jag har alla läxor hemma så man blir klar med dem till skolan börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela