Nuuet

Hittade mina nya inneskor på ca 15 min så de gick bra..

Publicerad 2012-01-20 19:27:34 i Mitt Liv,

När mormor och jag kom till affären tog de ca 3 min för oss att hitta ett par bra skor.. vilket jag tycker är bra för de är så jobbigt att pröva så många olika vilket jag inte behövde idag.. tog bara två olika stolekar för att se vilka som passade bäst plus att mina ilägg skulle få plats i dem.. Så de blev ett par svarta med silver och jag är nöjd med dem så nu är de bara att vänta till måndag så att man kan använda dem på gympa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela