Nuuet

Ingen lektion..

Publicerad 2012-01-30 10:25:04 i Skolan,

Fick veta att min lärare var sjuk så nu sitter vi nästan hela klassen i ett klassrum och bara tar det lungt och lyssnar på musik.. killarna pluggar in sina mobiler i högtalarna så de är så hög musik så lärarna kom nu och sa åt oss att sänka lite.. men de är skönt att bara kunna sitta här och ta de lungt innan man ska gå och äta lunch.. sen blev jag glad för fick veta att jag kommer att ha lång helg nästa vecka.. blir ledig både måndag tisdag och sen frilufsdag på onsdag så nästa vecka är de två dagar i skolan...börjar tycka om skolan lite nu men bara lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela