Nuuet

Ja då är de nytt år så nu är de bara att vänta och se vad 2012 erbjuder.

Publicerad 2012-01-02 19:04:22 i Mitt Liv,

Inte skrivit på ett tag för har bara tagit de lungt... Men nu ska jag skriva lite..

Ja då var det 2012 känns lite konstigt. tycker att tiden går så fort nu för tiden.. som att åren bara går fortare och fortare... 2012 tror jag kommer bli ett bra år. eller ett år där det kommer att hända en hel del.. och de känns som att de finns så mycket sm jag vill hinna med iår också.

 

Viktiga saker eller saker som jag ska göra under 2012

☺   Jag fyller 18 år

☺   Spendera mycket tid med mina vänner och familj

☺   Hänga med i skolan

☺   Åka till Stockholm på studentskiva

☺   Få ett bra sommarjobb

☺   Ta körkort

☺   Och många flera saker


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela