Nuuet

Mys/FikaDag..

Publicerad 2012-01-03 23:06:13 i Kompisar,

Ja idag kan man säga att de har varit en fika och mysdag.

Dagen började men att an ställde klockan men somnade om så hade bara 1 h på mig att göra mig klar, duscha, städa m.m innan man skulle åka upp på stan.

På stan träffade jag några kompisar som jag inte träffar så ofta så de var roligt att träffa dem. Kunde inte vara där så länge för jag skulle få annat främmande senare på dagen. Så blev en snabbfika sen hem.

När man kom hem var det bara att börja plocka undan lite innan de skulle komma och hinna äta. När man sitter kommer de första så vi sitter och pratar en stund medans vi äter lunch. Efter de kommer de sista två.

Så då blev vi fem tjejer som satt vi köksboret och skulle fika. Snäll som jag är men vet inte hur jag hann med allt så hade jag fixat chokladpudding och när vi hade fikat klart var allt slut. 

Film måste man ju ha på en mysdag så de blev att titta på Eclipse och ha udda samtal.

Efter de var vi alla hungriga så vi lyckades ta oss till Pizzerian utan att ramla på isen eftersom de var halt ute.

Så de blev en Pratig matstund och sedan en dansande och skrattande stund på stationen i väntan på tåget.

Så jag kan säga att dagen har varit lite stressad. Men de gör inget för de är en dag jag kommer minnas...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela