Nuuet

Snart är lovet slut och skolan börjar snart igen.

Publicerad 2012-01-08 16:44:32 i Mitt Liv,

Är bara imorgon kvar som ledigdag sen börjar skolan igen. Känns som att man har varit ledig väldigt länge nu men det ska bara bli lite skönt att komma tbx till skolna. Det som är bra med att skolan börjar igen är att man får tbx sina rutiner. Så att man inte sover bort halva dagarna som man gör nu när man är ledig. Men jag känner endå att jag har fått mycket gjort idag. men ändå... Men bir nog inte så många veckor i skolan eftersom de är många veckor vi är borta. tror att vi ska åka upp till fjällen.. sen efter de blir det praktik vilket gör att 6 veckor redan då är borta. Så de kommer nog att gå fort den här terminen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela