Nuuet

Stan sen hem å göra läxor...

Publicerad 2012-01-05 15:33:09 i Mitt Liv,

Mamma var ledig i dag så hon tyckte att vi kunde äta uppe på stan idag. Så de blev att gå där en stund sen och som tur va hittade vi en present till mormor så då har vi de fixat tills hon fyller.. Sen efter de var det bara att åka hem och fortsätta med läxorna.. Skrev ju inte klart allt igår men ska försöka att bli klar i alla fall med en uppg idag. Så är de en sak mindre att göra.. Ikväll blir det att gå ner till mormor och morfar och äta mat.. Blir alltid god mat hos mormor så de blir bra.. Imorgon blir det att gå på bandy med morfar med de skriver jag om då.. Trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela