Nuuet

Bara idag kvar sen är de semester...

Publicerad 2012-07-15 10:41:04 i Mitt Liv,

Ja idag ska vi börja jobbet tidigare för att komma hem tidigare.. ska bli skönt för sen blir jag ledig i nästan två och en halv vecka.. Så idag ska de städas på jobbet.. de säger att de finns mycket att städa så åtta timmar går nog fort idag.. sen skulle vi beställa pizza som en avslutning och början på semestern.. sen har jag räknat ut att efter när jag ska börja jobba igen blir det bara 12 dagar jobb sen börjar skolan.. så tiden går fort nu, ialla fall lovet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela