Nuuet

Borta bra men hemma Bäst!

Publicerad 2012-07-23 20:00:17 i Mitt Liv,

Ja då kom man hem igår från våran lilla resa ner till Kalmar.. Känndes skönt att komma ner dit och veta att man skulle vara utan vissa saker och bara koppla bort en del. Så de var rikigt skönt att komma dit.
Gågatan (eller i alla fall en av dem inne i Centrum av kalmar
Något som jag gjorde en del där nere i Kalmar var att jag gick och kollade på alla byggnader. För alla ser så speciella ut.. Så önskade då att jag hade en annan kamera än min mobil just då att fota med.
Såg inte de först men hade vänt bilden åt fel håll med den blev rätt så cool när den blev upp och ner
(nu är bilden rätt)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela