Nuuet

En lång/rolig/udda/regnig kväll

Publicerad 2012-07-07 15:51:09 i Kompisar,

Ja de var mycket som hände igår men hade de bra... Roligt att äntligen få träffa tjejerna :)
 
 
Här sitter Tilda och jag och väntar på att Pati och Wiola ska komma med tåget.. Men sen när vi tittar på klockan och undrar vart de är så ser vi att vi typ är en timme tidiga.. Så där kan man verkligen kalla oss för två blondiner.
 
Tilda kommer även ikväll så ska hon och jag ha våran egna dejt ute på inglasningen <3
 
 
En bild på Pati och mig.. Vi hade en rolig kväll ända tills de regnade när vi skulle gå hem så var dy blöt när jag kom hem.. Som att man precis kommit ut ifrån en duch..
 
 
Ser ni PADDAN tur att jag inte trampade på den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela