Nuuet

Hade en shopping dag med min syster..

Publicerad 2012-07-17 18:46:15 i Mitt Liv,

Eftersom jag har jobbet blir det att jag inte ser henne hemma så ofta.. Men imåndags när mormor och morfar skulle till Västerås blev de att hon och jag åkte med.. vi kunde gå på stan medans mormor och morfar fixade sina ärenden... De som var roligt med dagen var att vi inte bråkade annars brukar vi alltid småbråka hela tiden.. så 6 timmar i en bil kan vara en utmaning för oss alla sen när man ska åka ner till Kalmar..
Våran luch för den dagen..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela