Nuuet

Ska jobba natt så blir att ta de lugnt under dagen..

Publicerad 2012-07-04 17:23:37 i Mitt Liv,

Igår fick jag ett bra samtal från min mamma när jag sitter på jobbet..
-Clara vart har du lagt den andra telefonen? ( vi har två bärbara så hon hittar bara ena)
- Ja inte vet jag, jag är på jobbet hur ska jag veta vart den är...
-Ja för vi har letar överallt till och med i kylen..
Inte för att jag förstå varför hon skulle ha lagt den där men hon har i alla fall letat där..
Och de konstiga är att de fortfarande är borta så får väl leta mera sen men har redan gått igenom nästan hela huset två gånger.. Men när man minst anar de kanske den kommer fram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela