Nuuet

Fick ett MUSIKSTIPENDIUM

Publicerad 2012-06-07 14:45:04 i Musik,

Ja allt gick bra igår på konserterna.. Belv mycket spelande så man var väldigt trött sen när man kom hem... Man blir det efter att ha varit iväg och hela tiden något under 6 h.. Men de som var roligt var att mamma kom hon lyssnade även fast hon skulle ha jobbat.. för hon viste något som inte jag viste.. För innan vi skulle börja spela så brukar de ge iväg stipendium och iår var det två st som skulle få. Och de blev JAG och en nära vän till mig.. Eftersom hon och jag spenderar så mycket tid på musiken och så vidare så de var roligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela